2007-07-24

Efterlysning: Brio 70-tal med hjärtan!

Jag söker med ljus och lykta efter en sån är vagn!
Jag (bebisen på bilderna) hade en sån här när jag var ungefär 6 månader. Bilderna är tagna hösten -86.. Vagnen är en Brio, andra halvan av 70-talet.
Mamma sparaden för att jag skulle få ha den som äldre, men tyvärr så har pappa slängt den för jag hittar den INGENSTANS..
Jag letar inte en exakt kopia, utan vilken brio som helst med hjärtan på insidan av sufletten.. Liggvagn eller sittvagn! Snälla, hitta en åt mig!

//Daphniamagna

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den är verkligen snygg. Hoppas du hittar en.

Anonym sa...

Tack, det hoppas jag med! :-)


Ska du göra nån reklam för denna sida på något sätt?

Anonym sa...

Vet inte. Har du nåt förslag?

Anonym sa...

jadu... nä, faktiskt inte såhär på rak arm..

men jag kanske får länka till den i några forum?

Anonym sa...

Länka på du bara.

Anonym sa...

Lite kul att jag hittade din blogg faktiskt. Har precis hämtat en brio -77 hos svärmor. Beige med små vita hjärtan i sufletten. Perfekt skick. Efter lite puts på kromet tog vi en tur till stranden med Urban (född i Onsdags em.) Tyvärr inte till salu.(vagnen)

Anonym sa...

köpte en idag på blocket för 500 kronor i PERFEKT skicka , blå med små vita hjärtan. Åhh va kär jag är!

Anonym sa...

hallå där. jag hittade den här bloggen för ett tag sen o ska hänga kvar här, för jag ÄLSKAR retrovagnar =D ...appropå BRIO-VAGN MED HJÄRTAN så hittade jag idag av slump en blå sån vagn på BLOCKET! jag skickar med en länk, annars e d bara o söka på "retro barnvagn" i malmö. lycka till =)

http://www.blocket.se/vi/18426925.htm?ca=14_s

Anonym sa...

Hej. Jag ska sälja min blåa med hjärtan. Den är i jättefint skick och hjulen är hela och fina. Jag kan inte så mycket om vagnar men den luktar bra och rullar som en gud! Får mycket kommentarer av folk på stan att den är i ofattbart bra skick för att vara så gammal!

Om du är intresserad kan du maila mig på Olgaastevens@hotmail.com

Mee sa...

Kan berätta att Daphnia har hittat sin vagn så inlägget är inte aktuellt längre :)

moath sa...

Själv söker jag ett sitt del till en brio vagn från 70talet. har underede samt ligg del, men önksar hitta sitt del. någon som vet var jag kan hitta? mvh/ Moa

moath@spray.se